Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 15 maj 2012

Checka in

Ska strax checka in på min arbetsplats och det är mycket noga. Finns en tavla i entrén där man ska komma ihåg och markera att man finns i byggnaden och det är inga större problem med det.

Men att komma ihåg att jag ska checka ut när jag går hem är värre. Har skaffat mig en extra kontrollant som kollar av både min och sin innan den lämnar byggnaden.

Här kommer ett bra tips då det också är lönsamt att komma ihåg att checka in:


Det lönar sig att handla på hemmaplan! Varje gång du handlar hos oss och checkar in på HOUSING får du 10% rabatt på ditt köp!!! Varmt välkommen :)




Handgjord glasgravyr

På tal om kaffe. Måste nog checka av så vi har det hemma...

Ha en "check" dag!




4 kommentarer:

  1. Hahah ja du.. men bättre att glömma på väg in än ut.. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du helt rätt i, fina Fnulan! Kram!

      Radera
  2. Halloj
    Ja de är alltid bra att få lite rabatt
    Hon och jag har ju ett samarbete, hon är trevlig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Hoppsan!
      Rabatt gillar jag och Linda är en fantastisk människa. Gillar verkligen hennes butik! Ha det bra, kära Kaffehörnan!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥