Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 5 maj 2012

En bra start

Solen skiner på en knallblå himmel i Skåne och jag fick den här vackra kommentaren på bloggen:

"Du har det så mysigt på din bakgård, du får till det med det mesta och jag önskar precis som Elle May att jag var så pysslig som du är. Jag tittar in ofta o får lite idéer av dej, tusen tack ! Ha en underbar helg och hoppas solen tittar fram så våra blommor trivs :-) "


Värmer mitt hjärta att jag kan inspirera andra, för ibland tvivlar jag lite om det är någon som egentligen har nytta eller glädje av min blogg, förrutom jag så klart, för jag älskar att skriva! 



HOPPAS SOLEN FÅR VÄRMA
DIN NÄSA OCH ATT HELGEN
BLIR UNDERBAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥