Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 19 maj 2012

En fråga...

Fungerar kladdet?

Tänker mer på att det kanske brukas av par i mer intima stunder... 

Inte precis något jag skulle kunna tänka mig. 

Utlovas en skön känsla efteråt och kanske blir du sugen på en kopp choklad, undras det i reklamen.

Tror att tom. jag som älskar choklad skulle känna mig rätt så mätt.

Vad hände med vanlig massageolja?  OOOOPs! Nu blev det visst två frågor.

Om du är intresserad så finns erbjudande för 165:- HÄR!


4 kommentarer:

  1. Tack så mycket

    De hade vrit häftigt att prova, får undersöka saken.
    Desamma önskar jag dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du ska göra. Men är det inte lite synd på den goda chokladen?
      Ha det bra!

      Radera
  2. Är det inte lite slöseri med choklad att kleta ut det på någons kropp sådär?
    Jag tycker själv inte så mycket om choklad, men min fru gör det..
    Men om hon skulle kleta in mig i choklad, för att sedan slicka i sig det....ja, då skulle det ju bli en massa hår i det hela...jag har en aningens hårig rygg om man säger så...

    Jag ska blogga om detta jag med..jag länkar till dig och din blogg i det...

    Ha en fin dag!!

    SvaraRadera
  3. Synd på chokladen och förstår ditt håriga problem. Blogga på! Önskar dig detsamma!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥