Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 18 maj 2012

Fånga den


Lovar mig själv att ha händerna redo hela dagen för att fånga varenda minut.

Kan bli risk för en längre bloggpaus idag eftersom jag nu tänker slänga av mig så mycket kläder som det bara går och springa barfota på bakgården i solen. Tänker vara lite lätt jordkladdig om fingrarna, ha brödsmulor kring munnen och målarfärg lite här och var.

Tänker springa ut och in med smutsiga fotsulor och hämta fikor, lunch, middag och massor med dricka eftersom solen torkar ut. Staffliet ska ut och jag ska förverkliga en del av mina nya idéer på målardukar.

Förstår ni nu att lite sol & blå himmel får en väderoptimist som mig att hoppa jämfota, fyllas med glädje och lova att om jag bara hade kunnat och de gamla fotbollstakterna sitter i så skulle jag hoppa upp göra en bicycleta och få solen in i mål, så att den stannar kvar hela helgen...

VÄRME & KRAMAR
TILL 
ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥