Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 6 maj 2012

Får se...

Vaknar till en helt orörd söndag men det ska nog inte bli några problem att röra till den. Har inte planerat för dagen så det ska bli kul att se vad den har i sin linda.

Åt nypotatis igår. Tyckte faktiskt att 300 kr. kilot var lite i värsta laget så de fick duga med de här. Spelar ingen större roll, som min morfar brukade säga, för du ska ju inte prata med dem. Och det hade han ju fullständigt rätt i.





Sen slängde jag ihop en tårta när sonen fick lite gäster på kvällskvisten. Ibland blir jag själv förvånad över hur effektiv jag är i köket. Vispade kaksmet, ströbrö i formen, gräddade, vispade grädde, i med choklad och dekorerade tårtan på en kvart. Otroligt!


Njut av Vilodagen!




1 kommentar:

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥