Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 1 maj 2012

Förälskad i det vackra

Kom på under nattens gång när huset var i fullkomlig tystnad att jag blev nog allt lite kär i blomman som jag smygfotade över grannens mur igår. Passade därför på att vara lite kreativ  och redigera bilden i olika former i Picasa. Datorn är min bästa vän på natten då den inte pratar och stör någon samt ersätter TV:n då den bara kör repriser som jag redan sett.











Gladast av oss var nog orginalfotot som blev skapligt suddigt. Men det var väl priset jag fick betala eftersom jag stack in kameran på grannens tomt...

2 kommentarer:

  1. Ja bilden på blomman var lite väl suddig men friskt vågat. Kika in på min blogg för du har vunnit min bloggtävling.

    SvaraRadera
  2. Blomman var så vacker. Ska göra ett nytt försök! Tack så hjärtligt! Kollar det direkt!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥