Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 19 maj 2012

God solmorgon!


LILLA LUSTGÅRDEN MED SIA-SORTIMENT



 Lördagen den 19 maj kl. 10-15 startar vår stora rea ute på gården bakom butiken.
Vi har priser upp till 90 % rabatt på mängder av varor.
Dessuton har vi 60 % rabatt på hela sortimentet inne i butiken!!

Rean varar tills den 2 juni.
Vi fyller på med varor hela tiden!

Kom och hjälp oss att tömma vårt lager.

VÄLKOMNA!

Kicki Mi & Ina

Tisd- fred 11.00 - 18.00
Lörd 10.00 - 14.00

Norra Långgatan 18
Landskrona

            0418-18030      

2 kommentarer:

  1. Jag försökte hitta hit, men när jag kom till stan, hade jag glömt bort gatans namn...så det gick inge bra....*skrattar*
    Får se om jag kikar förbi affären någon annan gång.
    Jag hade egentligen bara tänkt kika in och ge dig beröm för din härliga blogg...
    Men i och med att jag inte helt har koll på hur du ser ut..så hade det nog mest blivit lite stelt....eller...vad man nu ska kalla det..pinsamt är ett ord som många använder, men jag tycker inte något är pinsamt...men, vi säger så.
    Det hade blivit lite pinsamt.:P

    Men, i alla fall, jag tycker du har härlig blogg...har jag kanske redan sagt i en annan kommentar till dig, men jag tycker även du skriver på ett härligt sätt.
    Bye bye

    SvaraRadera
  2. Tack så hjärtligt och som jag svarade dig på din blogg så hade det blivit pinsamt eftersom det bara var reklam och för att jag inte arbetar där utan det gör de tre tjejerna i inlägget.
    Men strunt i det. Tanken var god! Ha det bra!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥