Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 18 maj 2012

Gröna tankar

Med bruna fingrar, pajat nagellack och svarta tår så är jag relativt nöjd med dagen. Kunde varit lite varmare om jag möjligtvis ska anstränga mig till det yttersta för att klaga. Blommorna och småplantorna tycks trivas i alla fall för de för en kamp om vem som är vackrast.







Älskar alla olika böjar på alla håll.



Ser så friska ut och sträcker sig efter solstrålarna.




Lite nytt på gatsidan av huset.


Nya örter & kryddväxter på gång.



Tänkte prova med två små orkidéer utomhus men jag har ingen aning om det fungerar.


Något från ifjol som jag inte vet vad det är???


Äntligen har en liten Magnolia hittat hem.



Tog in lite små kvistar som brutits av nu när det varit friska vindar några dagar.
Har så svårt att kasta bort något som fortfarande lever. 
Nu flyter blommorna vidare...





2 kommentarer:

  1. Så fina bilder och så vackra växter. Är så tacksamt att fotografera naturen av alla de slag. Nu stundar fint väder OCH värme, här i södern ;-) strålar solen oxå, helt underbart, vem vet, kanske blir det stranden nån dag :-) Nu ska jag försöka göra lite nytta med hemsidan, ny banner är gjord och ska försöka lägga in nya foto i datorn och lägga ut dom på sidan idag. Ha en underbar dag i solen och bland dina fina blommor :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar också till stranden. Jobbet med hemsidan får du göra en regnig & tråkig dag. Ha det bra! Kram!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥