Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 17 maj 2012

I rättan tid

Den här månaden landade det välfyllda paketet perfekt i tiden. Något månatligt besvär som jag faktiskt varit av med i ett halvår år kom också som ett brev på posten. Typiskt nu när det börjar gå mot sommarhalvår. Trodde i min vilda fantasi att jag kanske hade uppnått den åldern då det fanns en chans att man blev befriad...



Paketet hämtades på posten...


Bic Soleil Bella är framtagen för den moderna och aktiva kvinnan.
 Ska försöka vara så nu då. Känns som om sommarbenen kommer 
att vara mjuka och lena i år då rakhyveln har en extra bred och mjukgörande
remsa som innehåller kokosmjölk.

"Allt för att du ska känna dig vacker, glamourös och självsäker."



Den här månaden är det Bic som är sponsorer och 
den här rakgelen som heter Bic Soleil Pink
ska säkert falla mig i smaken.


Rabattkupong.


Kampanjen som görs i samarbete med Tampons for free 
heter "Stay chic" och det ska väl inte vara något problem 
nu när jag har resurserna...

Vill du också få gratis tamponger hem i brevlådan varje månad?

Anmäl dig här:

På Bics facebooksida kan du vara med och tävla om en fin designerväska.
Tävla här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥