Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 17 maj 2012

Inte så illa

Det blev inte så pissnödigt eller?

Dagen som passerade igår blev inte så illa om man bortser från 2 händelser.

1. Regnet pissade ner nästan hela dagen.
2. Katten Prinsen blev så rädd att han höll på att pissa på sig när jag skulle skämma bort honom med någon lyxig tonfiskröra i en härlig sås. Precis när jag skulle sätta ner matskålen så svepte Prinsen förbi mina ben och min hand ställde som vanligt till det...

Jag lyckades med att slå det väldoftande innehållet rakt över Prinsen. Såg verkligen ut som en dränkt katt... Självklart blev han sur och gav tillbaks direkt genom att skaka av pälsen ordentligt i köket så den härliga fisken yrde över alla väggar och köksmaskiner. HIHI!



Glömde förresten en tredje sak. Tror faktiskt inte att det är vidare bra för en tjej i min ålder att vistas i länder där det regnar. Gick ju runt och var halvt pissnödig bara av att höra på skvalet från alla stuprännor igår.

Kanske har det blivit dags att emigrera...




3 kommentarer:

  1. Det var ju en kul dag du hade *s* om det är nån tröst kunde det varit värre. Som idag tex. blåser så man nästan blåser bort trots man står stadigt på jorden. Nåja vi får hoppas det är sommaren som ska blåsa hit. Annars får vi emigrera till nåt varmt land med härliga kritvita stränder, det hade varit en dröm :-) Nu har jag uppdaterat sidan och bla. så har jag lagt dej bland mina länkvänner :-) Ha en underbar kristiflygardag och var rädd om dej! Kram

    SvaraRadera
  2. Nej det blev lite fel i förra inlägget, jag har inte lagt din sida i länkvänner, jag har lagt din sida under personliga hemsidor =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt! Blir så glad!
      Vädret tar knäcken på en. Skulle mer än gärna flytta till ett varmt land.
      Önskar dig detsamma! Kram!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥