Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 13 maj 2012

Katt på vift på plasttak

Den gamle Katten Prinsen är helnöjd när han blir uppburen på plasttaket över cykelskjulet och kan spana från bakgården ut över hela kvarteret. Precis som på den gamla goda tiden då han klättrade hej vilt...



Kunde ha full "grön" koll på mig i uterummet...


kände sig som kung i hela kvarteret...


testade att klättra,
 men posade mest för fotografen!

Hur var det nu?

"Live your life
and forget
your age!"




2 kommentarer:

  1. God kväll min sköna!
    Ja det var verkligen en ståtlig katt!'
    KRAM

    SvaraRadera
  2. God kväll, fina Fnulan! Han för sig verkligen kungligt och roffar åt sig all kärlek han kan få av oss. Har inte jag tid, vidare till maken och sist hans ägare, den vuxna sonen... Lyckas varje gång! Kram!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥