Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 17 maj 2012

Olika känslor

Vaknar upp efter en skön eftermiddagsvila av nyheten att Donna Summer är död. Drottningen av Disco med stort D har gått bort efter sviter av cancer. Ledsamt! Så ung var hon, bara 63...

Foto hämtat från Aftonbladet.

Så vackert!

Samtidigt känner jag en underbar doft av någon god mat som är på gång i köket. Där stökar sonen runt med en fager flicka vid sin sida och lagar till deras egenkomponerade pastarätt. Inte så dumt att ha en vuxen son i huset. Känner akut hunger och glädje. Så mysigt!



2 kommentarer:

  1. Vilken tråkig nyhet. :( Det har jag inte ens läst i dag... Är en "röd dag" för mig, orkar inte göra något känner jag...
    Så himla mysigt med middagen serverad, eller hur?
    Tar dock ett tag innan mina söner står där. Numera är de souschefar och dukar av!
    Ha en underbar kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Många människor längtar ihjäl sig efter röda dagar och vi vill inte ha våra "röda dagar". Vi behöver bli servade då och min dag har också varit lite rosaröd så mig passade det perfekt.
    Så gullligt av dem att bistå chefen. Snart tar de kanske över i köket, vem vet?
    Kram och Mys till dig!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥