Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 18 maj 2012

Så smart

Äntligen

Gunry har kommit med en ny produkt som jag verkligen gillar. För mig har detta alltid varit ett problem. Målar alltid utanför med mascaran. Tar jag då en tops i vatten så tycker jag att det blir för vått och jag förstör make-upen. Om jag tar den i munnen med lite saliv på, ohygienskt, jag vet, men det funkar i alla fal lite bättre. Har provat att doppa topsen i olja också men det är så svårt att få topsen att suga upp rätt mängd. 

Nu, äntligen,  kommer Gunry med lösningen på ett av mina "världsproblem"!

Eye make-up bomullspinnar med olja






2 kommentarer:

  1. tja! sugen på att bli veckans blogg? gå då in på min sida och kommentera att du är med! kram :)

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥