Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 15 maj 2012

Skitviktigt

Foto: Scandpix

Den mest omtalade konstellationen eller kontverket just nu är kanske belgaren Wim Delvoyes maskin som kan liknas vid vårt matsmältningssystem. Matning sker två gånger per dag och vid 14.00 så kommer resultattet, bajs, på Museum of Old and New Art på Tasmanien. 

Även om museumet lyckas med att chockera så känns det inte som om jag släpper allt jag har här hemma och sätter mig på första bästa flyg...

Tur det inte var en uppfinningstävling för då kom han inte direkt med något nytt. Äta bör man för annars dör man och "skita", det bara gör man så där lite privat.

Läs mer här på metro.se 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥