Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 8 maj 2012

Tipsdag!



Har varit en riktig tipsdag på bloggen idag. Tappade lusten lite igår att dela med mig och skriva, efter att folk skriver och gör sig roliga över vad man skriver om. Vilken skriftlig mening...

Tycker att de som intresserar sig för och är sjukt nyfikna på andras liv men som sen beklagar att folk skriver fel saker kan titta på TV på dagarna eller kvällarna istället. Vad ska ni på Facebook och in på bloggar att göra om ni kräks av innehållet?

I Sverige har vi som tur är tryck och yttrandefrihet och jag skriver om precis vad jag vill. Det tänker jag fortsätta med. Sluta också att skicka anonyma mejl utan våga visa lite stake eller snippa och skriv under med era namn eller skriv en kommentar på bloggen.

Era mejl är raderade både i min inbox och i min hjärna! Vill ni fortsätta att vara bitterfjantar så var god men ni får inte med mig på det tåget. Jag väljer den glada & positiva linjen!!!

Och till er andra Sov Sött och välkomna tillbaka till min blogg en annan dag!                 

 KRAM!





6 kommentarer:

  1. Katarinamaj 08, 2012

    Du har så rätt, Jeanette! Man kan verkligen fråga sig hur det kan komma sig att de har denna fullständiga koll på vad man skriver om de nu inte tycker att man ska dela med sig så mycket!!!!! Då borde de ju rimligen inte heller läsa dessa medier/vara med i dem!!!!! Förstår inte att man engagerar sig i något som man inte gillar!!!!
    Sov sött själv och ha en bra dag i morgon!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig till 100%. Förstår inte heller. Dom får skaffa sig ett liv...

      Ska ha en bra dag imorgon på skolan...

      Önskar dig detsamma! Kram!

      Radera
  2. Well said (eller skrivet) du underbara kvinna!
    Fortsätt och gläds så gläds vi andra med dig! Natti <3

    SvaraRadera
  3. Tack, Tammy! Och glädjas igen, det lovar jag att jag ska! Kram!

    SvaraRadera
  4. Skönt att du säger i från Jeanette! Det är helt rätt att inte ge dem av din positiva energi. Använd den till att glädja oss andra som tycker att det är roligt och intressant att följa din blogg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Mia! Dina ord värmer. Jag är en snäll och tålamodsfylld människa men nu fick det vara nog. Tar ingen skit från fånar som tror att vi uppskattar att läsa det som dom kopierar rakt av på facebook eller delar från någon filosofisk sida eller kloka citat som någon annan har kommit på och sen förlöjligar det som andra vågar skriva som är personligt och själv påkommet. Nu var det nog. Menar så klart i jämförelse, i de påhopp jag har fått och inte att det är fel att dela med sig av bra saker som man har läst... Uppskattar det mesta som folk printar ner.
      Kram!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥