Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 20 maj 2012

Underbart är ordet

En underbar dag och kväll. Sitter i uterummet med dörrarna fråndragna och det är fortfarande ljummet. Klockan har passerat 22 och det svider lite i mitt nyduschade skinn. Läst massor med sidor i en bok och druckit iskall sommarsaft. Livet är underbart när det är sommar i Skåne.

Att livet är underbart hoppas jag att ni kan hålla med om och nu när vi fått en ny generation i släkten så känns det som en ny fas i livet. Avslutar kvällen med bilder på min son när han myser och busar med sitt gudbarn Nellie i  knäet, som ska döpas nästa vecka.




SOV SÖTT!

2 kommentarer:

  1. Du som är en Pinkoholic :) Har du kikat in vårt rosa sortiment på www.pinkoholic.se ? Till hösten kommer ca 40 nya plagg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Precis sådant som jag gillar. Får jag kika mer på. Kram!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥