Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 14 maj 2012

Vem tog tiden?

Vaknade ju precis och nu är det snart dags att hoppa ner i en nybäddad säng igen. Vem har ändrat min klocka?

 Tvingat upp armarna för att ha snyggt och rent hår i duschen. Önskar ibland att jag själv kunde skruva tillbaka tiden till då min kropp fungerade som den skulle.

Har röra i hela huset och tusen påbörjade projekt som jag inte lyckats avsluta. Men skit i det. Tiden tickar på och det kommer fler dagar.

Nu förbereder jag mig mentalt och kroppsligt för en härlig långhelg med soliga dagar och grillstundsmys på kvällarna. Tror bestämt att det är tid för sommaren att titta förbi...

Men först och främst ska det arbetas lite med fantastiska elever som är så fulla av liv och idéer. Då är det inte svårt att sätta fötterna på golvet direkt när alarmet hörs. Måste vara i tid och gärna i god tid!

Nu har jag inte tid mer!
Sov Sött!
Ta hand om sekunderna...


Förra sommaren


2 kommentarer:

  1. Gomorron :-) Ja jag håller med dej, det är hög tid att sommaren kommer, vi har väntat länge nog nu. Jag tycker som du, hatar vinter o kyla o längtar alltid till sommaren, nåja våren oxå, en fin årstid, men höst och vinter avskyr jag och önskar att jag kunde bo i nåt varmt land under den tiden, önska kan man göra iallafall :-) Önskare dej oxå en bra dag och var rädd om dej!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig!Drömmer också om att få råd att alltid befinna mig i värme.Var rädd om dig! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥