Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 24 oktober 2012

Den där kärleken

Ibland blir inte livet alls som man har trott, tänkt eller planerat. Är så smärtsamt ledsen och orkar ännu inte sätta tusen ord på vad som har hänt, men jag tror att ni kan förstå och att mina bilder säger mer än tusen ord...













 



Nu ska jag inte dela livet med mitt livs stora kärlek mer
och 
det är svårt att förstå och känns tungt.

Men jag kan inte tvinga någon att älska mig
utan måste försöka gå ut i livet nu på egen hand
och det känns tufft efter att ha delat 25 år med sin själsfrände.




26 kommentarer:

  1. ♥ Styrke kramar ♥

    SvaraRadera
  2. anette.anderssonoktober 24, 2012

    Kramar din vän Anette❤

    SvaraRadera
  3. Blir så rörd av dina ord... Det gör ont i hela kroppen... Du är stark vännen <3 du klarar detta! Finns här... Om du vill. När du vill.

    SvaraRadera
  4. Kramar om ❤ Du vet att jag är här för dig. Alltid.

    SvaraRadera
  5. Käraste finaste sötaste snällaste raraste pyssligaste omtänksammaste fina fina Jeanette! Jag skickar över tusen miljoner kramar till dej, hoppas att dom kan lindra din hjärtesorg en liten aning iallafall!!!!

    Du fixar detta, var stark, kämpa! Du får se solen igen!!

    KRAMAR OM MASSOR!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. Å, vad jag blir ledsen när jag läser och ser dina bilder, Jeanette. Jag tänker på dig varje dag och önskar att du slapp att få uppleva det här.
    Skickar massor av styrkekramar till dig <3
    Kram, stor kram

    SvaraRadera
  7. Nej men usch så ledsamt <3
    Många varma styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  8. Vad händer? Min första tanke var att det här kan inte vara sant. Jag tänker på dig Jeanette. Du fixar detta. Behöver du någon att dricka kaffe med och prata, tveka inte att höra av dig. Kram

    SvaraRadera
  9. sv:Ja men visst är det så! Allt som underlättar köket är underbart! :)

    Men underbara gumman! ♥♥♥ Puss och styrkekramar

    SvaraRadera
  10. Jeanette <3 Hvor det gør mig ondt!
    Store varme kram til dig :(

    SvaraRadera
  11. Men åh ....STOR kram till dig .....

    Pernilla

    SvaraRadera
  12. Tänker så på dig! Det är svårt när man tvingas ta vägar man själv inte kan välja... stor, stor kram på dig! <3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥