Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 28 oktober 2012

Ett hjärta som älskat är alltid ungt

Att lyckas släcka en låga inombords som fortfarande brinner fylld med kärlek, blir inte den enklaste uppgiften som jag har fått i mitt liv.


Men, 
" Ett liv utan sorg är som en målning utan skuggor"
 och jag tänker fortsätta med att leva i verkligheten och inte i någon drömvärld. Har alltid stått stadigt med båda fötterna på jorden och det tänker jag fortsätta med.

Nu ska jag bara samla på mig lite krafter och sen ska jag leta fram den där envisa överlevaren som jag vet finns inuti mig. 

Vetskapen om att det finns så många runt omkring mig som har en låga som brinner för mig, ger mig styrka.








8 kommentarer:

  1. Idag hjälper solen till att ge dej energi, styrka och kraft, du kommer att fixa detta!

    Du blir starkare för varje dag som går, sakta men säkert. Det kommer dagar då det går ett steg bakåt men nästa dag går det framåt igen och även om du alltid har ett ärr i ditt hjärta så kommer det att läka och till sist blekna mer och mer.

    Tänker på dej varje dag, känner med dej!!

    Många Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för alla kloka ord!
      KRAM♥

      Radera
  2. Tænker på dig Jeanette.
    Store varme kram <3
    Ann

    SvaraRadera
  3. Stor styrkekram till dig Jeanette!!//Lotta Stolt

    SvaraRadera
  4. Jag stannar ofta upp, får nog säga att jag gör det så gott som dagligen och tänker på dig...när jag ser ngt rosa...när jag tänker på skolan och små barn...när jag ser hjärtan...när jag ser spetsar och volanger...du är med mig i tankarna, Jeanette.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Linda! Blir tårögd!
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥