Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 27 oktober 2012

FBI

Är det någon mer än jag som har fått ett långt & fint & hemligt mejl idag från


ROBERT MUELLER III.
EXECUTIVE DIRECTOR FBI.
FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION FBI.WASHINGTON D.C.
FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION SEEKING TO WIRETAP INTERNET

 angående att dom har beslagtagit pengar ur en fond från Afrika och att jag ska ha 8 000 000 US Dollar?

Nästan lika kul varje gång att se vad dom skojarna kan hitta på för att få en att uppge namn och bank-kontouppgifter...

Undrar så om de lyckas med att lura någon med skräpposten och att det är det som får dem att fortsätta med nya tillvägagångssätt?


2 kommentarer:

  1. Jodå titt som tätt genom åren får man sånt skräp i mailen. Tröttsamt men eftersom dom håller på år ut och år in så nappar nog några stackare och blir lurade, tragiskt.

    Hoppas att du, trots omständigheterna har en fin lördag i solen och kylan!

    Ps.
    Sista dagen idag, (fram till midnatt) för .se domän rean,
    Ds.

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att inte en enda nappar på deras lurendrejeri. Nu är det för sent. Jag har missat erbjudandet. Hoppas det kommer åter.
    Tack & Hoppas din helg har varit skön & KRAM♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥