Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 20 oktober 2012

När du har andra planer...

Först fick jag ett större brev med posten från Tampons for free. Den här gången var det Pronaxen,  företaget med värktabletten som du kan ta när du har andra planer än mensvärk, som var sponsorer.



Olyckligtvis hade det vita nagellacket krossats i brevet och det var klistrig smörja på alla broschyrer och in i de olika förpackningarna. Lyckades rädda mina tampongförpackningar, läppglansen från IDUN och den smarta tampongboxen i plåt.

Skickade ett mejl med en bild på sakerna, som hade blivit förstörda och förklarade att jag inte hade något material att blogga om till Tampons for free. Utan att blinka ersatte de sakerna som gått förlorade i ett nytt brev med posten. 

Vill du också ha tamponger gratis med posten varje månad så klicka in HÄR! Tampons for free-tjejerna har även startat upp en webshop där du kan beställa & köpa tamponger och få dem hemskickade med post. Nyfiken? Kika in i deras REDDSHOP!


Sen anmälde jag mig på Pronaxens app på Facebook och då fick jag ytterligare ett nagellack från Wet´n Wild samt lite annat smått och gott, i ett survival kit, som en gåva.

Pronaxen är ett receptfritt läkemedel som är både smärtstillande och inflammationshämmande och som verkar upp till 12 timmar. Om du väljer en tablett som denna som är inflammationshämmande så hjälper den mer mot mensvärk, än en som innehåller paracetamol.




Och till sist fick jag vackra chokladkulor från LINDOR, men de försvinner ner i magen, under detta nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥