Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 28 oktober 2012

Tack Hemtex!


Det kom ett paket som var så stort att jag kunde inte
ta det på cykeln. Fick packa upp kartongen och fördela
alla fina prylar på cykeln för att få hem det från Posten.


Det gjorde absolut ingenting att det var lite försenat.
Ett fint startpaket för den som ska sätta bo med varor
för över 1000 kronor.




Ett tjockt gosigt täcke att bädda med.



Badlakan och handduk i en snygg grå nyans.


Alltid bra att ha.


En huvudkudde.


Avslutningsvis den här användbara tvättsäcken som jag tror
att sonen kommer att gilla. Lovade honom vinsten eftersom det kanske
inom snar framtid är dags att flytta till en annan stad för studier.

Hjärtligt TACK, HEMTEX.se!



14 kommentarer:

  1. Grattis alltid kul att få paket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nästan som på julafton när man inte har en aning om vad det innehåller.
      KRAM & TACK♥

      Radera
  2. Grattis Jeanette, det är du värd :)

    SvaraRadera
  3. WOW vilken super vinst! Grattis!

    SvaraRadera
  4. Men GRATTIS!! Vilken vinst!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina Fnulan! Du kan tro att jag blev glad.
      Kram♥

      Radera
  5. Hur lyckas du kvinna? Fantastiskt fint! :)
    Kram och hoppas du har det bra. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar ju att tävla och är med i en del...
      Tack för din omtanke!
      KRAM♥

      Radera
  6. ooh grattis!! :D Vilken vinst!

    --
    Hjälp mig? (sista dagen i dag!) :D
    http://adaras.se/2012/october/hjalp-mig-vinna.html#comment

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina du!
      Självklart hjälper jag dig!
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥