Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 23 oktober 2012

Vet varken ut eller in

Brukar normalt inte tveka, men vad det gäller Suzanne Nilssons nya Perle kimono dress på Provrummet.se, så är det ett svårt beslut att fatta. Vilken är snyggast? Vilken har jag mest användning för? En vacker trio som hon verkligen har lyckats med. Älskar klänningar som jag kan välja om jag bara vill ha de som de är eller använda sidenbandet som medföljer eller kanske ett bälte.


Gillas också starkt att den är helfodrad med bomullsvoile så att jag slipper ha en underklänning. 



Väldigt vackra spetsar och färgkombinationer.

Svårt att välja...



8 kommentarer:

  1. Fina alla tre, själv gillar jag dock den svarta allra bäst :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är väldigt användbar & snygg!
      KRAM♥

      Radera
  2. Jättefina alla tre, den svarta är nr 1 för mej och den begie/naturvita kommer på 2:a plats och den blå på 3:e plats.

    Hoppas du lyckas välja, annars får du köpa alla tre hihihi

    Ha en fin dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den blå är också mitt sistaval. Aj, så svårt...
      Detsamma!
      KRAM♥

      Radera
  3. Tjusiga! :)Välj den färg som tilltalar dig mest. Tror dock du passar i allt!
    Kram :)

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥