Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 27 november 2012

Adventstävling med GUNRY



TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD! OBS! 

TÄVLINGENÄR AVSLUTAD!!!!




Varför vänta till Första Advent när vi kan ha kul och börja tävla redan nu?


Nu kör vi!!!

Tävlingens sponsor är GUNRY.
Tack så hjärtligt!

Var med och tävla om

1. Ett skönhetspaket som består av:

Facial Scrub 
Body Butter
Badsvampar
Body Scrub
Hårmask
Ansiktsmask







2. Make-up

3 stycken nagellack med överraskande färg
ögonskugga





3. Julens tvålar





Tävlingsregler:
1. Gilla GUNRY på Facebook HÄR!
2. Välj ut den vinst du helst vill vinna och motivera. Kanske bjuder du på ett julrim...
3. Glöm inte att skriva ditt namn/ mejladress!
4. Dela gärna inlägget på Facebook!


LYCKA TILL!

Tävlingen avslutas
Söndag 9/12
kl. 18.00













67 kommentarer:

  1. Hej Jeanette! Skönt att du e tillbaka igen,hoppas att du mår bra. Som vanligt vill jag ju vara med på dina fina tävlingar.Som vinst skulle jag välja make up.

    Till julen vill jag mig gärna "smycka" med lack o skugga kan jag tycka.
    falt.asa@bredband.net
    GOD HELG!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. GOD HELG & Kul att du är med och tävlar!♥

      Radera
  2. Hej! Jag skulle vilja vara med. Helst vill jag ha lite ögon skugga eller nagellack

    make up kan få en att vakna upp och glittra och lyfta fram det fina.
    med naglar röda och ögon blå. kan du bra blickar få.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TREVLIG ADVENT & Skoj att du är med och tävlar!♥

      Radera
  3. Skönhetspaket hade varit helt underbart att vinna. Nu när vintern är här, huden och kroppen behöver extra omvårdnad så även själen. En egen spa-dag lite då och då lenar, stärker och förgyller vardagen.

    Ett litet julrim, är ingen mästare men här kommer mitt bidrag:

    Vad kan finnas i paketet, kanske är det ett paket med bra och ha, kanske nåt att använda varje da´, kanske är det ett eget litet spa. Öppna och se och du blir gla. God Jul :-)

    Det var mitt bidrag, hoppas på tur! Har inte facebook men chansar och tävlar ändå :-)Glad amatörfotograf info@minafoto.com

    Ha en fin dag och var rädd om dej!

    Många kramar <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma önskar jag dig! Alla är välkomna att tävla och det är kul att du är med och rimmar!♥

      Radera
  4. Frida Elmgrennovember 28, 2012

    Tjo!

    Ett skönhetspaket önskar jag vinna,
    inte för att i badkaret behöva simma.
    Nej utan njuta och må gott och
    även laga min hy lite smått.
    Nu under höstens kyla,
    har jag nästintill hört den yla ;-)
    Ge mig lite näring så jag mår bra!
    Precis så som det ska va...


    Tack för att du delar med dig utav din fantastiska blogg!
    Kramar! fridaelmgren@yahoo.se





    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, Frida! Kul att du är med och jag blir hjärtligt glad av dina fina ord!♥

      Radera
  5. Vill ha alternativ 1.
    Paketet kommer bli min mammas och kommer få följande rim-

    När din hy känns fnasig och torr,
    behövs något med extra knorr.
    Förslagsvis denna magiska grej,
    som kan nyttjas av både dej och mej.

    Mvh

    Matilda !

    betty_bop_2001@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med och gulligt att du tänker på din Mamma!♥

      Radera
  6. Hej tvålarna skulle definitivt passa mig och min familj. =)

    När våran lilla Maya,
    gått på toan för att baja.
    Ska händer tvättas rena,
    så de blir alldeles lena.
    När mamma sedan svaja,
    in på toan efter Maya.
    Vill hon gärna känna,
    doften ifrån Gränna.

    Jag har delat tävlingen på FB och gillat Tina Carlström.
    Hälsningar Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att du och lilla Maya har tur! Skoj att du är med!♥

      Radera
  7. Jag skulle vilja vinna pumptvålarna med juldofter :-)
    Jag gillar på FB.

    När du löddrar i din dusch vill du inte lukta usch.
    Låt julens godis dofta gott när du tvättar ren din kropp!

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte vill vi lukta usch, så jag hoppas att du har tur och det är verkligen kul att du är med!♥

      Radera
  8. Gillar på FB, Anna Karlsson

    Julens tvålar verkar spännande. Älskar övriga tvålar i deras sortiment och vore hedrad att få prova på dessa.


    Har tipsat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/28/gunry-912/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi hoppas att det får dofta jul i det hus och att du får chansen att prova. Kul att du är med!♥

      Radera
  9. Vill gärna vara med och tävla :)
    Jag gillar på facebook - Mathilda Robertsson
    Skulle vilja vinna julens tvålar så att både jag och mina nära kan lukta gott och juligt i år :)
    mathilda.robertsson@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du har tur så att du och dina nära blir glada!♥

      Radera
  10. Jag är med och tävlar! :)

    1. Gillar på fb (Petra Celine Dorotea Stenberg)

    2. Ett skönhetspaket i julklapp skulle göra min hud fin och len,
    då kanske jag skulle slippa raka mina ben.

    3. Har tipsat om tävlingen på min fb: http://www.facebook.com/petra.c.stenberg

    Mail: petrasfoto@live.se
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vore ju synd om du bara skulle raka benen hela julen lång så vi får hoppas du har tur!♥

      Radera
  11. Hej, vilken trevlig tävling :)

    1. Gillar på sedan tidigare på fb (Pernilla Wamsjö)

    2. Ett skönhetspaket vore inte Fel, det gör en kvinna Hel :)
    Motivering till detta skönhetspaket:
    Tomten vill i år ge Just Dig....
    Ett paket som passar till hela kroppen, visst låter det Toppen :)
    För lite lyx och Flärd, är en kvinna i juletid Värd!

    3. Mail: nillwa@hotmail.com

    4. Har tipsat om tävlingen på min fb: Pernilla Wamsjö


    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att Tomten ger dig lite lyx & flärd som du är värd! Kul att du är med!♥

      Radera
  12. Jag är jätte gärna med, jag skulle vilja vilnna paket nr 1!

    Jag gillar på fb, Alexandra Tkauc

    Alexandra.tkauc@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Paket nr 1 vill jag hämskt gärna vinna.
    Då min dåliga hy kan försvinna.
    skrubba och peala och smörja in.
    Hoppas skönhetspaketet kan bli min.


    gillar på fb
    erikanordin@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att Tomten kommer med ett skönhetspaket till dig! Kul att du är med!♥

      Radera
  14. Jag är med, vill vinna makeup paketet.

    Jag som känner mig trött och blek, skulle vilja vinna detta sminkpaket. Och vips med den färg och glitter det ger, smälter det mitt frusna hjärta, du ser.

    Buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får hoppas att ditt hjärta blir varmt igen! Kul att du är med!♥

      Radera
  15. Jag är gärna med, vill vinna tvålarna!

    Jag tar en lott,
    så att mamma kan vinna denna pott..
    Jag kanske bjuder på en härlig julbål,
    om hon vinner denna tvål!

    MVH,
    Viktoria
    pillooow@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulligt av dig att ge tvålarna till din Mamma! Lycka till!♥

      Radera
  16. Jag vill självklart vinna julens goda tvålar,
    så man inte gör som nu och snålar.
    Pepparkaka, polkagris och ljuvlig doft av apelsin,
    samtidigt som man blir både ren och fin!

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi hoppas att du kan få vara lite mer generös med de goda dofterna och tvålen. Lycka till!♥

      Radera
  17. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  18. Allt som behövs till vardag och fest,
    ett skönhetspaket är vad jag önskar mig mest.

    anle@hotmail.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skoj att du är med! Hoppas du har tur och får det du önskar dig mest!♥

      Radera
  19. Nummer 1 vill jag vinna!!

    anne-lie_66@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då får vi hålla tummarna för det! Kul att du tävlar!♥

      Radera
  20. clara.siri@hotmail.comnovember 30, 2012

    vill gärna vinna fotvårdskitet!

    Här får du ett råd,
    dina tassar behöver ordentligt med vård.

    Clara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för rådet! Kul att du är med! Lycka till!♥

      Radera
  21. Hej fina Jeanette, din blonda stilett!

    Vinst nummer ett skulle jag mer än gärna vinna,
    behövliga småsaker som är bra att ha
    så kanske decembersmutset på mig vill försvinna,
    och att få chansen att unna mig ett eget spa
    Skulle jag ha lyckan att få detta i julklapp
    som fattig student betyder det allt
    jag skulle dregla tills jag behövde haklapp
    tack för chansen, det vore ballt!

    Gillat och delat på facebook har jag gjort, snälla ge mig chansen att bli kvitt på allt lort!

    Namn: Sofia Eriksson
    Mejl: Fiaeriksson__@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du kan få dig ett riktigt mysig JUL-bad! Lycka till!♥

      Radera
  22. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/december/paket-fran-gunry.html

    Ett skönhetspaket skulle jag behöva när jag bland andra människor ska ströva!
    Gunrys jultvålar är också en riktig hit - så jag skulle gärna få hem ett kit!
    Make up kanske skulle vara det givna valet - men naturell är vad som gäller för mig på 2000-talet!

    tavlingar(at)officefixarna.com




    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul att du är med och hoppas du får vinna något med god doft till JUL!♥

      Radera
  23. Jag vill jättegärna vara med och tävla och vill vinna tvålarna.
    "Jag kan tvätta händerna på mitt vis med en god doft av polkagris"
    Mvh Alexandra, Palexandra89@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas på ljuvliga dofter av polkagris för din del! Lycka till!♥

      Radera
  24. Min hud skriker efter tröst
    efter en kall, solfattig höst
    scrub till fejset och kroppen
    skulle vara toppen
    det läckra skönhetspaketet vill jag vinna
    för att bli en fräsch och välvårdad kvinna!
    Gillar och delar på FB.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att du har tur och får känna dig som en välvårdad kvinna! Kul att du är med!♥

      Radera
  25. Skulle bli lyckligare än lyckligast om jag vann skönhetspaketet!
    Har gillat på fb och delat din blogg på fb (Tina hokuspokus Norberg)

    Tinanoorberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Kul att du är med och tävlar! Lycka till!♥

    SvaraRadera
  27. Vakna mjuk och len med Gunry facial scrub och bodyscrub huden blir så len. Återfuktad och mjuk blir din hud med Gunrys bodybutter. Väldoftande och julig blir du med gunrys underbara tvålar. Brun som en pepparkaka kan jag ej lova i bistra december men med detta skönhetspaket en ljusare vardag kan jag lova=) Jag vinner gärna gunrys bodyscrub och bodybutter i någon härlig doft=)<3<3 Jag har gillat på facebook (Rebecka Mattsson)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas på att du får en ljusare och lenare vardag! Lycka till♥

      Radera
  28. Hej fining!!!!
    Jag skulle vilja vinna tvålen,,,

    Väldigt sällan jag vinner ett pris
    men nu har jag kanske chansen till något som doftar polkagris...

    kram Stina
    nyborg.stina@glocalnet.net

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får godisdoft i huset till jul! Kul att du är med!♥

      Radera
  29. Gillat på fb (Johanna Hynynen)

    Jag skulle helst vilja vinna skönhetspaketet. Vem mår inte av att ha en liten spa kväll och bara ta hand om sig själv? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Vem mår inte bra av" ska det såklart stå :)

      Radera
    2. Hoppas du får din spakväll! Lycka till♥

      Radera
  30. Jag vill vinna nagellacken för att ha mer att välja på och vid festligheter slippa panikattacken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du får chans att piffa till dig när det blir fest! Kul att du är med♥

      Radera
  31. Tvålarna skulla jag vilja vinna,
    men tyvärr är jag inte bra på att rimma!
    Tänk vad händerna skulle bli rena ,
    mjuka, vackra och lena!

    Gillar på FB!
    Katarina Sandberg
    kia885@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev ju ett fint rim! Lycka till!♥

      Radera
  32. Skönhetspaketet skulle jag önska vinna.
    Gillar på facebook.
    tanja.neli.01@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Jag skulle vilja vinna skönhetspaketet.
    Skulle bli en perfekt julklapp till min mamma, som betyder så otroligt mycket för mig.
    Kram // Erica / ikka.frank@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt att tänka på din Mamma! Kram♥

      Radera
  34. Jag gillar dem på FB såklart;
    Och är så tacksam att vara med och tävla om något så användbart.
    Alla vill ju bli en vinnare naturligtvis;
    Men hoppas denna dikt hjälper min chans att vinna detta pris.
    Så trött blir jag på min konstiga hud;
    Ibland är den fet och ibland torr, herre gud.
    Så det är skönhetspaketet som jag vill vinna.
    Då blir jag en glad kvinna.
    Och nu har jag meddelat;
    Att på FB inlägget delat.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Opps min email - kylielarsson@gmail.com

      Radera
    2. Får vi hoppas att du blir en glad kvinna! Kul att du är med!♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥