Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 7 november 2012

Att bli spådd av Vivi Linde


I hela mitt liv har jag varit väldigt avvaktande och avigt inställd till att bli spådd. Varför skulle jag utsätta mig för att få reda på en massa hemska saker som skulle hända med mig i framtiden eller ta ut glädjen i förskott vad det gäller positiva företeelser? Men som det känns idag så skulle jag gärna vilja veta lite mer om min framtid.

Av en händelse så började jag att titta på TV-programmet "Livet på andra sidan" på SJUAN en måndag. Brukar oftast zappa vidare till nästa kanal då det sänds något medialt program, men jag fångades av programmets intro om att Vivi Linde medium skulle spå en tjej på hennes möhippa. Varför välja att ge bort just en sådan aktivitet i present på en möhippa, var min direkta tanke.

Först fick man följa Vivi i hemmet då hon åt frukost med sin sambo. Hon menade att många precis som jag inte tror på att ett medium fungerar, men hon såg det som något positivt att människor faktiskt var skeptiska.

Sen fick man se hur tjejgänget överraskade den blivande bruden på möhippan genom att låta henne bli spådd av Vivi. Då åkte Tarotkorten fram som medium använder som ett komplement till sin kontakt med andar.

Vivi tog självklart inte upp några hemska saker utan hon beskrev tjejens blivande man och de egenskaperna stämde mycket väl. Hon kom in på att den blivande maken inte skulle komma på att ångra sig, vilket var tur så här precis före bröllopet samt att han ville ha en stadig relation och att han var en bra man att skaffa barn med. Vidare prickade Vivi rätt både vad det gällde tjejens utbildning, arbete och tiden för när paret planerade att skaffa barn. Lite kusligt att vara så synsk.

Faktiskt blev jag väldigt imponerad och tyckte dessutom att Vivi gav ett pålitligt, harmoniskt och lugnt intryck. Hon hade också blivit överbevisad många gånger om att det fanns ett liv efter döden. Kanske skulle jag våga bli spådd ändå, men bara om jag enbart kunde få veta de positiva händelserna som skulle inträffa framöver i livet. De negativa kunde få komma som en dålig överraskning istället.




6 kommentarer:

  1. Släng inte ut några pengar på det! Mamma har en släkting som när mannen gick ifrån henne har varit beroende av "spådamer", men till sist fattat galoppen och sett vart pengarna tagit vägen! Nu är hon bara förbannad för att hon kunde gå på det.
    Kram till dig - hitta på något annat!

    SvaraRadera
  2. Jag har fått 2 av mina djur spådda av Vivi genom att hon fick kort på dom.
    Katten stämnde det otäckt bra på och det var så bra och spännande, på våran hund stämnde det inte men jag tycker sådant här är så spännande. Har en kompis som åkte till Vivi och det hade stämnt jätte bra med det hon berättade.
    Skulle nog vilja prova jag med någon gång

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen spännande och kanske skulle jag våga prova en gång! Tack för ditt tips!
      KRAM♥

      Radera
  3. Spådamer i all ära. Jag är helt övertygad om att det finns några få som verkligen kan spå men dom är nog inte många. Jag har varit hos spådamer några gånger i mitt liv, ingen har lyckats säga nåt som har hänt som inte går att ta reda på eller gissa sej till. Det är kul att gå till en spådam, men ta det med en nypa salt det hon säger.

    För några år sen gick jag till en spådam som tydligen är väldigt populär, Zintra heter hon och bor på en stor gård utanför Östra Ljungby. Jag satt där i 2 timmar, hon sa inget som hon inte kunde gissa sej till, jag var besviken för jag hade hört så mycket gott om henne, dessutom tog hon 500kr för att säga just ingenting. Har funderat på om jag ska ge henne en andra chans, jag får se.

    Gör det du känner och hoppas att det blir bra, tänk bara på att spådamerna är riktigt duktiga på psykologi.

    Hoppas din vecka har varit och blir någorlunda bra, trots allt du måste gå igenom nu! Passar på att skicka mycket energi och styrka till finaste Jeanette!!!!

    Många kramar

    SvaraRadera
  4. Tack för dina tips! Alla är kanske inte så seriösa.
    KRAM♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥