Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 11 november 2012

Blivit nyttig


Pepsi är min absoluta favorit av alla kalla drycker i världen. Försöker emellanåt mig på att bli lite mer nyttig och testar mig fram bland alla kolsyrade vattensorter som finns, men har endast lyckats med att hitta en dryck som jag verkligen gillar. Brukar köpa dem på Netto och de är med päronsmak.

Fast nu har jag hittat tillbaka till något som jag alltid har gillat och som enkelt fixas till och smakar underbart. Sist men inte minst så är det väldigt billigt också.


Vanligt kranvatten med citronskivor i som står i en iskall bringare i kylen.
Nu ska jag försöka göra som barnen och bara dricka läsk på lördagar
och när det är fest förstås.


4 kommentarer:

  1. Åh det är så gott med citronvatten så¨där!
    När jag var gravid med sonen så kunde jag bälja i mig sånt hela dagarna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig! Det var ju bra för det är nyttigt! KRAM♥

      Radera
  2. Min absoluta favorit är Coca Cola! Mmmm! Sätter man ögonbindel på mig och ber mig smaka på olika color är det hundra på att jag vet vilken som är vilken!
    Försöker att skära ner på läsk och lyckas rätt bra med det.
    En gång i veckan blir det nu ist för varje dag! :)
    Vatten är den bästa drycken!
    Kram på dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är vi nästan överens men jag älskar Pepsi! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥