Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 23 november 2012

Den som söker finner


Jag har under en längre tid letat efter en handväska som jag kan använda oavsett hur jag är klädd. Blir så trött på att byta från svart till brun eller någon annan färg för att väskan ska passa till min klädsel för dagen. Alla kvinnor och säkert många män, vet hur många prylar en kvinna inte kan klara sig utan och proppar ner i handväskan så länge det finns utrymme.




Blev så glad när jag hittade den här snygga väskan från Desigual på shopello.se som är en perfekt shoppingguide då man letar efter en speciell produkt eller kanske julklappar. Gör en enda sökning och vips så kan du kika på produkter från Sveriges bästa och största e-handlare. Efter ytterligare ett klick så var jag inne på Zalando och kunde se fler bilder samt läsa om storlek, antal fack och foder. Den passar mig perfekt.

Nu har jag på ett enkelt och smidigt sätt hittat den första julklappen som jag tänker sätta upp på min önskelista om jag nu kan ha tålamod och vänta så länge, förstås.





4 kommentarer:

  1. Superfin! Jag älskar Desigual och mönster!
    Trevlig helg min vackra! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig detsamma, fina Tammy! KRAM♥

      Radera

  2. Hej!
    tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där man kan vinna snygga smycken och väskor som jag tror du skulle gilla:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-samarbete-med-happyblingse.html
    har även en tävling där du kan vinna presentkort på 100 kr från mitthusdjur.se där du kan köpa nått fint till fyrbenta vän eller någon annans fyrbentavän, perfekt nu i juletider:)http://www.domkallarmighannes.com/2012/11/tavling-i-sammarbete-med-mitthusdjurse.html

    om du inte gillar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra helg!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset & Trevlig helg! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥