Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 1 november 2012

Det ena spöket

tar inte det andra! 




Ikväll är det SPÖKAFTON i Landskrona. Alla barn kan gå med i spöktåget. Massor med aktiviteter på vårt museum. Butikerna har kvällsöppet. Filmtält, ansiktsmålning, gastar på stan, vernissage, häst & vagntur och dansuppvisning med mera.

På butik HOUSING som fyller sex år idag, GRATTIS!, har julen och tomtarna kommit.


Dessutom firas födelsedagen i butiken med ballonger fyllda med erbjudande.



MYCKET NÖJE!


5 kommentarer:

  1. oh vad kul det lät :)

    Gissar du bor i landskrona? :)
    Och att du känner till fjälkinge lite?
    Lokalen ligger nästan mitt i fjälking inte så långt från a-livs.. åker man buss hoppar man av på fjällbacka :)

    kör man bil kör man av på motervägen fjälkinge och kör genom en rondell och i nästa rondell tar man höger och sedan kör man 50m och där tar man höger efter banken och kör 50m och man är framme :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Johanna! Visst bor jag i Landskrona. Nu vet jag!
      Kram♥

      Radera
  2. Låter som en rolig och trevlig kväll :-)
    Housing är nog en butik som är precis i min smak...med eller utan tomtar :-)
    Ha en skön fredag.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det får bli en liten bloggdate i Landskrona och då får vi besöka HOUSING!
      Trevlig Helg!
      Kram♥

      Radera
  3. Hej! Jag hittade din blogg av slump, men det e så att jag fått i "uppdrag" att förstå vad "det ena spöket tar inte det andra" betyder. Vilket jag totalt har missat innebörden av och inte tala om jag att aldrig har hört det innan. Så snälla kan du förklara vad det betyder??

    Ha en trevlig dag!!! :)

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥