Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 30 november 2012

En dröm kanske besannas

Jag tror att de flesta människor har en dröm om att få se världen. Ibland tänker jag mig att jag skulle våga lämna den materiellt styrda värd vi lever i och ge mig av på en lång resa. Men det är ett stort steg att ta och det kräver en hel del mod. Men drömma får vi alla.

Det är kanske mer vanligt att man som jag ser fram emot den vanliga semesterveckan utomlands eller kanske två, om man har tur. Eller en weekend-resa...

Att beställa resa, planera, att ha något att se fram emot, packa resväskan, komma iväg, försöka att komma ihåg känslan från förra gången då du steg av flygplanet då hettan slog emot dig, att uppleva allt det underbara i ett annat land och sen att få minnas. Då jag är en sol-sommar och -vårare så längtar jag efter en resa till varmare breddgrader, nu när vintern är här med besked.

Eftersom jag är en tävlingsmänniska så har jag nu hittat en chans till att få ut och resa. Jag har anmält mig till Tickets Julkalender. Det är naturligtvis gratis och det är nya vinster varje dag. Om turen är med mig kan jag vinna ett presentkort på 10.000 kronor, men då krävs det att jag svarar rätt på frågorna minst tre dagar i rad.

En annan sak som är strålande, förr utom alla julstjärnor och annat i dessa adventstider, är att jag behöver inte komma ihåg julkalendern varje dag själv för de skickar ett mejl. Vill du också vara med och tävla så anmäl dig på länken ovan!





6 kommentarer:

  1. Åh vad härligt det hade vart med en resa! Hoppas att du kommer iväg :) Och om än lite tidigt, God jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se om jag har turen på min sida! God Jul, fina du!♥

      Radera
  2. Tackar för tipset, har varit inne och tävlat nu :-)

    Vi får drömma om sol och värme ett tag till, att drömma är ju härligt och skulle sen drömmen bli sann är det helt underbart 3>

    Ha en fin lördag!

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var så god! Visst ska vi drömma!
      Önskar dig detsamma fina du! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥