Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 11 november 2012

En giltig förändring


Köp dig rätten till att titulera dig Lord eller Lady och bli ägare av en kvadratfot land i Skottland. Värde 361 kr, betala 149 kr. Groupon.


Tror att jag väljer Lady av Chaol Ghleann. Vet bara inte riktigt hur jag ska förvalta min egendom. Vad jag ska ha för planer för marken jag kommer att äga. Undrar om det lönar sig att börja odla lite skog? 

Kanske måste investera i en tavelram så jag kan hänga upp mitt giltiga intyg...

Kanske skulle önska mig en ny titel av jultomten....


  • Få rätten att kalla dig Lord eller Lady av Chaol Ghleann
  • Äganderätt av en kvadratfot land (ca 0,09m²) på slottets Dunans Castles mark
  • Alla intäkter slottet får går till renovering och restaurering efter en stor brand 2001
  • Signerat och giltigt intyg på din titel samt karta över var din bit land är



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥