Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 21 november 2012

En paus från livet


Ni kanske tror att jag har strosat runt och tittat på vackra julstjärnor

eller


kikat på allt nytt julpynt i butikerna 

eller


att jag har suttit på mysiga fik 
och 
käkat underbara chokladkakor.

Men så är inte fallet, 
för jag hade oturen att bli sjuk
och har legat inlagd på sjukhus.

Fast nu är jag tillbaka 
och är till och med
ett år äldre.

Nu ska jag blogga så ofta jag bara kan
och 
tackar för alla fina hälsningar 
och gratulationer!

KRAM!

MRS.JEANETTE



12 kommentarer:

  1. Äntligen <3 glad att du börjat blogga igen, världens finaste vän glad att du är på "banan" igen kram

    SvaraRadera
  2. :D Dejligt Fru Jeanette at du er tilbage. Håber du snart er på toppen igen. Glæder mig til fortsat at følge dig.
    Store kram <3

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig kompis! Skönt med ett livstecken från dig. Kramis

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är tillbaka och att du är frisk igen!! Har varit liite orolig måste jag erkänna! Känn ingen press med bloggen, vi kan vänta länge hihihi

    Ta hand om dej!!

    Många Kramar

    SvaraRadera
  5. Vad det än är som hänt så hoppas jag att du mår bättre nu :-)

    SvaraRadera
  6. Ta det varsamt ...och välkommen tillbaka ...och så ett STORT gratti smed förstås.

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥