Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 3 november 2012

Ett naturligt val






Blev så glad när jag fick ett paket på posten med drycker som är hälsosamma. CELSIUS, ett naturligt val för en aktiv livsstil. Den kolsyrade drycken ska ge mig mer ork och göra så att jag presterar bättre utan att jag får i mig en massa socker och kolhydrater men en massa vitaminer. Kunde inte komma vid en lämpligare tidpunkt då jag känner mig lite orkeslös.




Är lite rädd för att dricka energidrycker som Red bull mm och jag gillar inte de alls. Men här fanns flera goda smaker att välja på och de här blev mina favoriter: Citron/Lime, Apelsin och Vilda bär. Kan varmt rekommendera dessa och prova dem för man känner sig verkligen fylld med energi.


Tack CELSIUS för att jag fick förmånen att prova!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥