Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 3 november 2012

När dagen bara har börjat


Tänder ett ljus och fotograferar en vacker ros, som blir till en tavla den här gråtrista morgonen och sänder en tanke och blomma till alla mina nära och kära som befinner sig i Nangijala. Där är det ljust och fint och körsbärsträden blommar för fullt.


Nu tittar solen fram en stund och nu är det upp till mig vilken kulör min dag ska gå i. Svart, grått eller vitt eller varför ska jag inte kosta på lite och välja att göra den underbart  ROSA...



6 kommentarer:

  1. Gör den underbart rosa så blir det en härlig dag till sist <3 ta hand om dig....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du också har en härlig helg!
      TACK & KRAM♥

      Radera
  2. Tänder ljus här med...och en brasa :) Mysigt!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Den må blive rosa :D
    Her er tændt lys overalt. Kæmper stadig for varmen...
    Kram med håb om en god dag til dig <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att ni får värme igen så att du får en skön helg!
      TACK & KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥