Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 1 november 2012

Nästan naket

 Förstår inte varför något måste klä av sig nästan naket
när vi andra måste börja ta på oss lager på lager.


Någon tror att det är vår och värme på gång
och
dags för 
nytt liv & kärlek & romantik.

Några inser att vintern och kylans tid är på ingång
men försöker att kämpa sig kvar.

Många är redo och har samlat sig i en hög för att få vara tillsammans men de vet att de ska rensas bort .
Det är nu som jag försöker klura ut hur jag ska bli av med dem?
På en bakgård finns en stängd port så inga blåser ut igen.
Och sätta tvärdrag genom att försöka att öppna husdörren 
är en något vild chansning
då de kanske far in där istället för ut på gatan.

Tror jag får ta fram en kvast istället...




4 kommentarer:

  1. Underbara bilder. Stor kram finis. <3

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder på hösten och dom fina löven, det är nog bäst du tar kvasten och inte kör tvärdrag även om katten Prinsen hade tyckt det var superkul att ha massor med leksaker inne om han tycker om att leka med löv. Inne är det kanske roligare än ute :-)

    Mina löv räfsade jag ihop i veckan, i omgångar, det var otroligt mycket löv av lilla päronträdet, nu längtar jag till våren och dom vackra blommorna päronträdet får då :-)

    Hoppas du får en fin helg och var rädd om dej!

    Kramar om

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror precis som du att Katten Prinsen skulle gilla det men inte jag. Han hjälper gärna till och kryper in i säcken och rafsar ut löven igen när jag har samlat ihop dem. HIHI!
      Våren ja, det är underbara tider det.
      Önskar dig detsamma!
      Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥