Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 26 november 2012

Samlat krafter


Idag har lilla tomtefrun, i det här huset, sovit sig igenom mestadels av dagen och samlat krafter. Fått en fin adventsgrupp med blommor som jag ska fotografera och visa er imorgon. Så söt var den och jag blev verkligen glad, då den kom med bud. Man blir så nyfiken på avsändaren...

Men i morgon så ska det pyntas så att det blir lite mysigt med ljus och annat. Och då blir det lite kul för er här på bloggen också.... Spännande!!!

SOV SÖTT!








8 kommentarer:

  1. Sov sødt selv Jeanette :D

    SvaraRadera
  2. Sov så gott! Borde göra det samma, men mycket annat som lockar här på nätet.

    Natti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kära Annalena! Ibland är det svårt att slita sig från datorn!♥

      Radera
  3. Skönt att sova... jag somnade 18 i går ...därför jag är uppe denna okristliga tid *fniss*
    Kramar i massor!
    Maya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är för söt, Maya och allt lite "galen"! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥