Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 6 november 2012

Skönt att bli ompysslad


Upplevt den värsta dagen på länge
 och därför 
känns det skönt 
att bli ordentligt bortskämd
av sonen med flickvän.

Varma toast 
och tända levande ljus.

Mys och hoppas ni förstår 
att idag är jag fullständigt knäckt efter att 
ha behövt fylla i mitt civilstånd som SKILD
i ett formulär.

Nu är det ett faktum.

25 långa år som är avslutat på tre ynka veckor!

VAR RÄDDA OM VARANDRA!

10 kommentarer:

  1. Massa massa styrkekramar till en tjej som är starkare än vad hon tror <3 jag hoppas du vet att jag tänker på dig och att jag finns här om jag kan göra något för dig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla! Du är en fin vän!
      KRAM♥

      Radera
  2. Jag försöker känna din känsla, men kan inte! Förstår fullständigt att man kan hamna långt nere i avgrunden... så otippat, så oplanerat, så otänkbart... men ändå plötsligt ett faktum som man måste acceptera...

    Du är stark Jeanette, du är så klok och härlig! Men du behöver inte vara duktig alltid... ibland får man sjunka ihop en stund, reflektera, vara ledsen... jag är övertygad om att detta är viktigt, för att därefter komma tillbaka starkare, gladare och självständig. Lyssna på dig själv och ta väl hand om dig!

    Stor kram från mig! Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min kära vän! Försöker att acceptera läget men det är så svårt.
      KRAM♥

      Radera
  3. Ofattbart!
    Styrkekramar till dig!!!

    SvaraRadera
  4. Men???
    Sötaste vännen vad det gör ont att läsa. Man kan inte fatta sådanahär saker.... man tycker lixom att det alltid ska vara ni. För så har det ju varit, Alltid! Men kära Jeanette som många andra skrivit till dig så behöver man inte vara den starkaste. Det är tillåtet att bara få vara och få andra att pyssla om dig i en situation som denna. Och hur illa det än låter så med tiden går det bättre. Minnena finns alltid kvar och de starka banden, det kan ingen ta ifrån dig/ er. Beviset som alltid för er samman är ju er älskade son. Så bitihop, gråt, skrik och gör precis som du känner. För stunden hjälper det nog och med tiden så suddas det onda bort. Jag sänder dig de varmaste tankar och kramar. Glöm aldrig att det finns bara en av dig vännen och det är du! <3 All kärlek, din namne Jeanette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Jeanette för alla vackra ord och all kärlek!
      KRAM♥

      Radera
  5. Finaste Jeanette, det gör så ont att läsa men blir samtidigt så varm när sonen med flickvän pysslar om dej och skämmer bort dej! Du är inte ensam, du har nära och kära som finns där för dej och stöttar dej. Du går igenom ett trauma nu, det är en sorts berg-o-dalbana, det är jobbigt men du kommer igen, du är stark, du fixar detta!!

    Många många kramar!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min fina vän för allt stöd du ger mig! Blir varm i hjärtat. Nog är det en rejäl åktur jag har fått hoppa på.
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥