Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 14 november 2012

Snart ADVENT



Mysiga och lite annorlunda till ADVENT. 
Går att köpa på HOUSING i Landskrona eller i deras webbshop
HÄR!

Priset är 350 kronor, men beställer man före den 18/11 så kostar de 300 kronor. Fri frakt via webbshopen.

Kan inte bestämma mig riktigt för vilken jag gillar allra mest...


Adventsljusstake


Handgjord adventsljusstake för värmeljus..

Går att få helt efter dina önskemål!
Du väljer färg på plattan av trä, vi graverar glaset för hand. 

Ange färg vid beställning! Vid beställning av ”annan” anger du i kassans meddelanderuta vilken färg du önskar!!


10 kommentarer:

  1. Åååå, en sån vill jag ha! Tycker den översta är finast :-)

    SvaraRadera
  2. Men oj vilken fin advetsljusstake, nästan ett måste.
    Tack för tipset.

    SvaraRadera
  3. En stor grattiskram till dig idag, Jeanette.
    Jag önskar dig en fin födeledag.
    Hoppas att dina dagar är lite lättare nu, även om jag förstår att det fortfarande är tufft.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. OJ har jag missat att du fyller år?! Ajaj inte bra, nåja här kommer gratulationen från mej, bättre sent än aldrig!

    Stort G R A T T I S på din födelsedag *hipp hipp hurra hurra hurra hurra* :-)

    Hoppas du hade en fin födelsedag!!

    Vill oxå säga att jag tänker på dej!

    Tusen kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt, söta du! KRAM♥

      Radera
  5. Ja han blev så himla glad för sin pyjamas! :D
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är bara för söt, din lille son! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥