Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 5 november 2012

Snygg på Mrs.Jeanette

Miss Sixty ring 
Strl 6.5 
Värde 600-1000 kr



Tänk att jag för en stund sedan skrev att det inte händer något kuligt idag. Oj, vad jag ljög! Gissa om jag blev glad när det helt plötsligt dök upp ett superkuligt meddelande på Facebook. 

Vilken tur att man är skåning och gillar det. Ringen kommer att passa mig perfekt då ingen någonsin kan ta ifrån mig min tro på romantik och KÄRLEK.

TACK SÅ HJÄRTLIGT!


De lyckliga vinnarna av förra veckans tävling är Jeanette Ståhl och Patrik Skanert så ett STORT GRATTIS till vinsten :)

Riktigt kul att så många deltog i tävlingen. Så eventuellt kommer vi hålla en ny tävling lite längre fram och önskar er andra bättre lycka då.

inom kort kommer ytterligare ett härligt skämt som kan värma er i höstrusket. önskar er en fortsatt bra kväll :)


TYCKER FAKTISKT ATT ALLA LÄSARE SOM ÄR FRÅN SKÅNE

ELLER GILLAR SKÅNE FÅR KLICKA IN HÄR OCH GILLA 

SIDAN OCH TA DEL AV ALLA KULIGA SKÄMT OCH FINA 

TÄVLINGAR PÅ FACEBOOK!







8 kommentarer:

  1. Idag kom paketet från dig :) tack fina du! ♥
    Nu väntar vi bara på vantarna :P
    Kram Maya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Vantarna ska vara skickade.
      KRAM♥

      Radera
  2. Tillykke med gevinsten Jeanette :D Det luner nok godt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. vacker ring

    Hoppet är det sista som överger en så jag tror också på kärleken

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥