Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 17 december 2012

Date med tre tuffa tjejer


Söndagen var en underbar dag! Tre snygga tjejer kom och hämtade mig på sjukhuset och jag fick gå ut några timmar.Mamma Sofie bjöd på underbara lussekatter som hon hade bakat. Min kära syster och Farmor hade med sig kaffe och allt annat gott som pepparkakor och små hembakade pepearskorpor.

Vi pratade och hade trevligt och mitt lilla Gudbarnbarn Nellie gjorde en hel massa bus och charmade alla människor som gick förbi genom att le sitt med sitt mest underbara leende och vinka till alla.

Sen for vi till Netto för det var en del saker som jag behövde. Sofie köpte en fin julgransmatta med belysning i. Den var urtjusig.

Sen for vi tillbaka till sjukhuset och Sofie var snäll och klippte min lugg mitt på parkeringen. Men strunt i det. Folk tittade lite konstigt...

Avslutningsdags var det tid för en massa goda pussar och kramar och sen fick min snälla syster följa mig tillbaka till min avdelning igen. -nya kramar. ----------------sen stängdes och låstes dörren och min tårar flödade i en mix av sorg och glädje... 

TACK, TJEJER!
ÄLSKAR ER!

 

8 kommentarer:

  1. Kramizzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  2. Kära Jeanette.
    Det gör ont att höra att du inte mår bra. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir bättre snart för det är du värd.
    Massor av kramar

    SvaraRadera
  3. Älskar dig också!Var rädd om dig!

    SvaraRadera
  4. En stor kram till dig Jeanette <3
    Jag hoppas att du snart mår bättre.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Så underbart med människor som bryr sig. <3 Lät som en jättefin söndag. Hoppas du fick lite energi av att umgås med dina nära och kära.
    Snart är du på benen igen. Jag vet det.
    Bamsekram till dig finis. <3

    SvaraRadera
  6. Och vi älskar dig! Massa kramar från mig och nellie!

    SvaraRadera
  7. vad mysigt det låter med tjej mys och lussekatter och sysselsättning =) Hoppas du får en super bra dag. kram

    SvaraRadera
  8. adorable pictures...!!! :) wanna stay in touch thru google/fb?
    Wld love to c u drop by my blog and great xmas offer from romwe!
    Blog Url: www.fashionistaera.blogspot.com

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥