Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 27 december 2012

Efterlysning av vinnare!!!

Eftersom jag hamnade på sjukhus direkt efter tävlingen med GUNRY så efterlyser jag nu vinnarnas adresser så att ni kan få era priser. 
Var snälla och mejla era adresser till mig:
jeanette-stahl@hotmail.com



1. Ett skönhetspaket som består av:

Facial Scrub 
Body Butter
Badsvampar
Body Scrub
Hårmask
Ansiktsmask






GRATTIS fridaelmgren@yahoo.se!


2. Make-up

3 stycken nagellack med överraskande färg
ögonskugga




GRATTIS falt.asa@bredband.net!


3. Julens tvålar


GRATTIS psychedelic6@gmail.com!


VÄLKOMMEN TILLBAKA!
NY TÄVLING KOMMER STRAX!




3 kommentarer:

  1. Önskar Finaste Jeanette ett riktigt

    GOTT NYTT ÅR

    och god fortsättning på det nya året!

    Jag hoppas att du får en fin Nyårsafton!

    Många Nyårskramar!!!

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig ett bra nytt år, Jeanette. Tänker på dig ofta ofta.
    Stor kram till dig <3
    KRAM Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Jeanette!

    Va glad jag blir av att läsa om vinsten!! ..... och tråkigt att höra att du fick åka till sjukhus. Jag hoppas du mår bättre nu och att år 2013 har börjat bättre <3.

    Jag ska skicka över min adress till dig per mail. Kram Frida Elmgren

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥