Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 2 december 2012

Fantastiskt


GOD MORGON!

Vaknade så tidigt i morse så att klockan var mitt i natten. Men vad gör väl det när man får se ett vackert vinterland i fina Skåne. Snöflingorna singlar ner. Perfekt väder en julskyltnings- och Adventssöndag som denna. Julstämning!



Tror att någon får skotta fram en liten gång på Bakgården idag.

När jag tog med blixt blev himlen alldeles orange...










Älskar när snön lägger sig på fönsterblecket och bildar en vacker och glittrande kontur.

Önskar ER
en 
mysig 
FÖRSTA ADVENT!

14 kommentarer:

  1. Önsksr dig en riktigt mysig första advent <3 var rädd om dog,det finns bara en som du <3

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, lite tråkigt när man har hund och sommardäck på bilen mem men. Nej jag älskar när det har snöat allt blir så mkt ljusare. Nu vill jag träffa dig min vän saknar dig i massor. Dag o tid TACK! kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,kära Stina! Vågar inte annat än att höra av mig!Kram♥

      Radera
  3. Tack detsamma! Älskar ju sommar & sol men tycker det är helt underbart med en vit Advent & förhoppningsvis Jul Kram & många tankar till dej // Sonja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar också värmen mer men det här är vackert!
      Önskar Dig detsamma och Tack för din omtanke, snälla Sonja!♥

      Radera
  4. Önskar dig det samma! <3

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder, härligt att du gillar snön och blir pysslig, kanske en energikick, alltid välbehövligt nu när solen inte tittar fram så ofta!

    Nu är det minus 10 grader brrrr Hoppas på sol imorgon, då blir det riktigt vacker, då kanske tom. jag sticker ut näsan utanför dörren hihi

    Ha det så bra och var rädd om dej <3

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, detsamma kära du! Hoppas att du kom ut en liten tur för det är så vackert och ljust nu! Kram♥

      Radera
  6. Vilken mysig blogg, hittade hit genom en annan. Härligt med snö till advent, önskar att det hade varit lite vitt här också, lever på hoppet om snö till jul. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen in till mig. Så kul! Ska kika in hos dig! Tack så hjärtligt!
      Detsamma! KRAM♥

      Radera
  7. Hvilke dejlige billeder. Det er så skønt med sneeeeee ;)

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst är det underbart, min sköna! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥