Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 1 december 2012

Snälla TOMTEN

Älskar volangerna och att den är stickad och vid i modellen.



Kan inte jag få känna mig varm & gosig i denna under JUL-helgen?

Lovar att vara snäll ända fram till JUL.

Nej, det blir kanske problem att hålla det löftet
så jag kanske helt enkelt ska köpa den och slå in den
 i ett vackert paket till 
mig själv...

Trivs när plaggen är lite längre bak till.
Gillar inte när det blir glapp mellan tröjan och jeansen.
Har några år för mycket "på nacken"
för att flasha trosorna, tycker jag.


Beth sweatie som finns på Provrummet.se




6 kommentarer:

  1. har du lidit av anorexia??

    SvaraRadera
  2. Nej! Vad kan få dig att tro det? Det är många människor som ha stora problem med det och det är en mycket allvarlig sjukdom. Om du avser kvinnan på bilden så är det inte jag. Är själv väldigt smal och får kämpa med att inte bli för smal, men jag är född så. Synd att du inte vågar skriva ut ditt namn för då skulle jag kunna besvara dig på ett bättre sätt. ♥

    SvaraRadera
  3. Jag fattar inte varför anonym tror att denna person på bilden lidit av anorexia,,, så skrämmande smal är hon väl ändå inte..?? *suck*

    Förresten,, en riktigt snygg topp.. köp den innan jul så den inte hinner att ta slut, det är du värd.. // Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Tack, håller fullständigt med dig, fina Annelie! Kram♥

    SvaraRadera
  5. så onödigt och barnsligt komenterat,

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det! Förstår inte att människor orkar vara så elaka.
      Ha en bra dag!♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥