Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 6 januari 2013

HAPPY GOING PINK

2013

FIRADE NYÅR MED ROSA OCH GLITTER.

BRUKAR ALDRIG MÅLA NAGLARNA MED FÄRGAT NAGELLACK MEN NU TÄNKER JAG VARA LITE MER KVINNLIG OCH LÄGGA NER MER TID PÅ MIG SJÄLV OCH MITT UTSEENDE.

MEN INSIDAN FÖRBLIR DENSAMMA.



HOPPAS PÅ ATT SAKTA MEN SÄKERT KUNNA FÅ FART 
PÅ BLOGGEN IGEN, NU NÄR JAG ÄR FRISK.

ÄR SÅ GLAD FÖR ALLA KOMMENTARER SOM JAG HAR FÅTT
OCH
LOVAR ATT BESVARA VARENDA EN.





FICK DEN HÄR UNDERBARA SKÅLEN
SOM JAG ÄR SÅ GLAD FÖR,
GJORD AV 
ULRICA HYDMAN VALLIEN
AV 
MIN 
MAMMA, BROR & SYSTER
SOM SKA PRYDA DET HEM
SOM JAG NU SKA SKAFFA MIG.

DET BLEV INGA NYÅRSLÖFTEN 
FÖR MIN DEL
DET HÄR ÅRET
EFTERSOM JAG INTE VILL LOVA NÅGOT
SOM JAG INTE KAN HÅLLA.

MEN JAG HAR I ALLA FALL LOVAT MIG SJÄLV
ATT FORTSÄTTA ATT LEVA ETT LIV I 
SNÄLLHETENS, ÄRLIGHETENS
KÄRLEKENS 
NAMN!

AMEN


5 kommentarer:

  1. Så fin den var, hoppas verkligen att du fortsätter att vara pink <3. Ditt hem kommer att genomsyras utav dig som person och då kan det bara vara fyllt med kärlek, skönhet, vija och massor av PINK!!!! hoppas att vi snart får till den där fikan och många andra roliga upptåg tillsammans.

    SvaraRadera
  2. Tal lige om en kvinde til fingerspidserne ;) snyggt.
    All mulig lykke på din vej,
    ønskes du af mig.
    Kram til dig <3


    SvaraRadera
  3. Å, vilken fin vas. Rosa funkar alltid :-)
    Känner dig ju "bara" genom bloggen, men hela du genomsyrar verkligen snällhet, Jeanette.
    Kram <3
    Linda

    SvaraRadera
  4. Du vet den där texten: "Livet är som en berg-och dalbana", 2013 blir ett bra år för dig!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan fina du.
    Har tänkt lite x-tra på dig idag, det är ju onsdag. Hoppas att du mår bra/bättre.

    Vi har en liten tant på min avdelning. Hon är alldeles klar o redig, men knappt ngt tal, det som är är viskande, men hör knappt vad hon säger. Den här tanten har varit småskolelärarinna och jag är så nyfiken på hennes liv, men...det är som sagt svårt att prata med henne. MEN när jag hjälper henne tänker jag ofta på dig, Jeanette. På ngt sätt känns ni så snälla och rara och goa båda två :-) och så är ni ju ´fröknar´ till små barn, båda två ;-)

    Stor kram till dig <3
    KRAM

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥