Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 30 januari 2013

Lugn och energi




Bilderna är hämtade från:


Sitter och drömmer om att få inreda lite i min nya bostad. Har ingen aning om var jag ska bo men det skingrar tankarna för en stund. Kommer nog bli en hel del rosa och cerise och massor med korgar.

Kolla bara på den här mysiga bänken.


eller den här underbara mattan



eller den romantiska sittpuffen 


eller den här dörrmattan


och jag skulle även kunna tänka mig att krypa ner under detta på kvällen.


Det får bli ett besök på Åhlens i Helsingborg eller Lund en dag, för mig, ser det ut som.
Fantastiskt fina färgguider hittar du här!





5 kommentarer:

  1. Pallen har jag gått och småtittat på, den är superfin liksom allt annat du har valt ut. Puffen är ljuvlig :) Åhléns har jättefinasaker som väcker ens habegär :)

    Stor kram till dig <3

    SvaraRadera
  2. Visst finns det väldigt mycket fint som man vill ha! Så härligt med färger så man får hålla lite extra hårt i börsen. Kram till dig fina Linda!♥

    SvaraRadera
  3. Rosa är en härlig färg. Jag vågar knappt gå ut och titta på allt fint därute i affärerna. Man vill ju ha så mycket men börsen räcker inte till något just nu.
    Stor kram på dig, kära Jeanette <3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥