Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 10 februari 2013

Att bara få njuta och fira någon speciell


Träffade min familj och firade min systerson Lucas igår.

Min syster, bror och mamma hade ordnat en underbar
trerättersmiddag som var så god.

Bordet var så vackert dukat och blomsterbuketten fick mig att 
tänka på sommar och sol.

Vilken glädje och lycka att få umgås en eftermiddag och kväll med nära & kära!

Kvällen blev faktiskt riktig lång och Mrs. Jeanette var inte hemma förrän "miss i nassen"!




Lekte och hade skoj med fina Nellie
 som var lite obekväm med kamerablixten.



Men det finns så mycket roligt bus
i den lilla tuffa tjejen 
med så underbart vackra ögon.
 

 Jag menar bara så här att vem kan säga nej till dessa vackra bedjande ögon??? Klart som korvspad att vi ska leka.
 

Russin är bara för gott, alltså!


Tack så hjärtligt till er alla!
Så mycket lördagsmys med inte mindre än tre olika tårtor att välja på eller smaka av alla...

Tack Lucas för att jag fick komma och dela din njutningsfyllda födelsedag!!!





2 kommentarer:

  1. Härliga bilder och härligt att du kunde vara med!

    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen underbart & mysigt att få träffa alla nära & kära!
      Tack & Kram! ♥♥♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥