Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 8 februari 2013

Förvirrad

Var och fyndade lite fina knästrumpor igår. Visst blir man paff när man kommer in och ska köpa strumpor som jag vet är både bra och hållbara och blickar ner på prislappen som lyser med en knallröd lapp som det står 10 kronor på??? Men jag köpte ju tre par före jul och de kostade 59 kronor styck då.

Det var kallt som tusan på sjukhuset och jag som har egen tvättmaskin kände mig lite lat då man behövde "boka tvättstugan". Nej, jag skojar bara. Behövde verkligen nya. Kan inte låta bli att tänka på hur roligt jag kunde haft för de 150 kronorna. Hädanefter lovar jag mig själv att alltid köpa strumpor när det är "off season".



Men så klart som den kvinna jag är så tjänade jag nu 150 kronor och då kollade jag runt i fler butiker, Hittade ett underbart ljusrosa iPad-fodral som jag var på väg att köpa för en hundring. Men på väg till kassan bröts som tur var mitt förvirrade tillstånd och jag kom på att vad ska jag med det till, som inte ens äger en iPad.... En underbar dag... men fyndade gjorde jag!




4 kommentarer:

  1. Man har vel lov at drømme om den Ipad man kommer til at eje en dag ;)

    Ha en trevlig helg <3

    SvaraRadera
  2. Var finns rosa iPad fodral för en hundring? Jag gav 199kr i Ullared för ngn dag sen!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥