Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 15 februari 2013

Fundiderar & Promenerar & Dividerar




Är iväg på en liten resa på ensam hand för att försöka finurla ut hur livet ser ut och meningen med allt som sker. Men att promenera, uppleva och inspireras är aldrig fel. Det kan laga en hel del.

In med lite nytt och positivt och ut med lite gammalt och negativt. Har känt mig så påpassad och anmälningsskyldig om vad jag gör, ska göra, var jag är eller vad jag har gjort en längre tid. 

Nu bara är jag där jag är och sköter mitt. Samt hinner med att andas och hämta nya krafter. Fönstershoppar och äter gott. Men brottas hela tiden med vilka vägar jag ska välja och hur jag ska landa och bli lugna fina jag igen. 

Två dagar kvar och tänker göra  mitt allra bästa för att bli mer hel och stark och försöka få tillbaka glimten i ögat igen...






2 kommentarer:

  1. Önskar att du kan njuta emellanåt av din lilla tur och emellan alla tankar hit och dit. Din styrka kommer att komma och glimten i ögat blir du av med så lätt goa Jeanette. Stor kram! <3

    Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke, min fina vän! Bättre tider kommer! Kram♥♥♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥