Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 24 februari 2013

Idag ska det firas

Ett år har gått och det känns som om det bara har visslat förbi. Idag har jag äran att få säga

HIPP HIPP HURRA!
TILL 
FINA
LILLA TJEJEN
NELLIE
SOM FYLLER ETT ÅR 
IDAG!






GRATTIS!


Så idag blir en helmysig dag med innehåll som jag gillar. Att få vara inbjuden och gå på kaffekalas kl.13 med hela tjocka släkten och kanske fler därtill är fullkomlig LYCKA för mig. Mer kärlek än så kan man inte få. Ska bli spännande och se den lilla tjejen och hur hon reagerar på allt firande. Varje steg i hennes utveckling är så kul att följa och det gör mig så glad.

Är dock ibland lite svårt att även förstå att Nellies pappa, min gudson, OCKSÅ har blivit så stor. Kan komma ihåg första gången jag höll honom i min famn. Ser fram emot en underbar dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥