Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 21 februari 2013

Lönar det sig att vara snäll?

Nej! Nej Nej! Idag har jag fått det bekräftat. Tänker sluta med att använda den personliga egenskapen... i alla fall ett tag...



Det är en sanning som verkligen har gått upp för mig.

Så nu tänker jag försöka att bara vara snäll mot de som förtjänar det

och ge mitt förtroende till dem.



Ha en bra dag
för det tänker jag ha som mål
och jag tänker
spendera den helt på egen hand
och bara ta hand om mig själv
och bloggen, så klart!







6 kommentarer:

  1. Fortsätt att vara DU!!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Det betaler sig ikke altid at være snäll - bestemt ikke.

    Ha en god kväll Jeanette :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, men förhoppningsvis ger det utdelning totalt sett! Kram♥

      Radera
  3. Du gör helt rätt i att vara snäll mot dom som förtjänar det, nonchalera dom andra :-)

    Idag har vi haft underbart väder, sol och fint, jag försökte fånga energin från solen så gott det gick, hoppas du hade möjlighet att göra detsamma <3

    Må väl och var rädd om dej!

    Många Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kära du! Vi är nog överens om både snällhet och vad vi gillar för väderlek... Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥