Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 20 februari 2013

Not perfect

 Läste idag att man kan se yngre ut om man går på behandling med radiofrekvens. Det skulle vara det perfekta alternativet till plastikkirurgi och huden skulle bli stramare, slätare och ungdomligt elastisk igen.

Kan man då inte bara välja en radiofrekvens som man gillar och sätta en radioapparat eller liknande under hakan exempelvis. Låter mycket billigare och dessutom kan man ju  dansa runt i sin ensamhet under tiden där hemma, till någon bra låt, så blir man kanske stramare och slätare på fler ställen på kroppen. Dessutom tjänar jag ju in pengarna för behandlingarna till ordinarie pris 4800:- och för ett gymkort. Här är en som vet hur man ska vända på slantarna...





Titta inte på kameran. 
Få inte med kameran i bild.
Hur svårt kan det vara???

 Får nog öva lite till...
 

 Uppifrån ser jag lite slätare ut...

Nej, men jag försöker i alla fall, det är huvudsaken.






2 kommentarer:

  1. hahaha... jeg kan heller aldrig få det der til at fungere :D

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥